۴ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۶

فرزانه خبر داد:

لوله های خطوط انتقال گاز در محمودآباد تعویض می شود

لوله های خطوط انتقال گاز در محمودآباد تعویض می شود

محمودآباد - فرماندار محمودآباد گفت: لوله های خطوط انتقال گاز شهرستان با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال امسال تعویض می شود.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: متاسفانه لوله های خط انتقال گاز در شهرستان محمودآباد از کلاس B بوده و حریم ۲۵ متر حفاظتی و حریم امنیتی ۲۰۰ متر از مرکز مانع از هرگونه احداث پروژه های عام المنفعه و عمرانی می شد.

وی گفت: برابر بازدید به عمل آمده از سوی مهندس ابراهیم زاده مدیر منطقه ۹ عملیات انتقال گاز شمال کشور و با عنایت به مشارکت شهرداری محمودآباد به منظور اجرای پروژه عمرانی و همچنین درخواست و مشارکت  اهالی منطقه عملیات تعویض لوله های خطوط انتقال گاز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در سال جاری آغاز خواهد شد.

وی افزود: برابر توافق بعمل آمده و مساعدت مدیر منطقه ۹ عملیات انتقال گاز شمال کشور کلاس لوله های خطوط انتقال گاز از B به D ارتقا یافته و حریم حفاظتی و امنیتی گاز به ۱۵ متر کاهش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: با تعویض این خطوط لوله بسیاری از اراضی در سطح شهر و روستا برای ساخت و ساز آزاد شده و مشکل پروژه های عمرانی در بافت روستایی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 2759567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha